Bezorgen en afhalen

Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Onze bestellingen worden bezorgd door PostNL.

Wanneer je bestelling is verzonden ontvang je van ons een e-mail met je track & trace code. Indien niemand aanwezig is, dan wordt je bestelling afgegeven bij de buren. Je ontvangt een kennisgeving waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is. Als afgeven bij de buren niet lukt, probeert de bezorger het op een later tijdstip een tweede keer. Mocht de aflevering van je bestelling uiteindelijk niet mogelijk zijn, wordt deze retour afzender gestuurd en zullen wij contact met je opnemen over een ander bezorgmoment of -locatie.

Kan ik mijn bestelling ergens ophalen?

In de Discovery Products winkel
Een bestelling kun je gratis afhalen in (één van) onze winkel(s). Is het product op voorraad in de winkel, dan kan meestal dezelfde dag  al je bestelling ophalen. Na bestelling ontvang je een sms van onze klantenservice als je bestelling voor je klaar ligt.

Ophalen bij een PostNL locatie
Je kunt tijdens het afrekenproces ook kiezen voor één van de ruim 2000 PostNL afhaallocaties in heel Nederland. Onder andere bij Albert Heijn, Bruna, Jumbo en Primera. Hiervoor gelden de reguliere verzendkosten: gratis vanaf € 50,-

Kan ik een ander afleveradres doorgeven?

Tijdens het plaatsen van je bestelling kan je zelf kiezen waar je de bestelling wilt laten bezorgen. Heb je een fout gemaakt? Neem dan direct contact op met onze klantenservice. We kunnen het afleveradres dan voor je aanpassen.

Ik heb geen verzendbevestiging ontvangen, wat nu?

Neem dan contact op met onze klantenservice. Wij achterhalen dan het probleem en zoeken direct naar een oplossing.

Mijn Track & Trace code werkt niet, wat nu?

De Track & Trace code van het pakket werkt pas nadat het pakket bij PostNL in het distributiecentrum gescand is. In de meeste gevallen gebeurt dat pas na 22.00u ’s avonds, het kan ook voorkomen dat de Track & Trace code pas de volgende ochtend na 8.00u werkt.

Wat zijn de verzendkosten?

Bestellingen vanaf € 50,- worden gratis verzonden. Voor bestellingen onder de € 50,- berekenen we € 6,95 verzendkosten.

Waar bezorgen jullie?

Wij bezorgen in Nederland, België en Duitsland. De verzendkosten gelden voor al deze landen. Buiten deze landen is bezorgen op speciaal verzoek en tegen afwijkende kosten onder bepaalde voorwaarden mogelijk.

Gun je verzenddoos een tweede of derde leven!

Je pakket wordt goed verpakt en in een stevige doos verzonden. Meestal is deze doos reeds eerder gebruikt, bijvoorbeeld doordat de fabrikant deze aan ons heeft toegezonden. Hierdoor belasten wij het milieu zo min mogelijk.

Snel geleverd

Bestellingen die op werkdagen voor 16:00 uur zijn geplaatst, verzenden wij nog dezelfde dag (mits op voorraad). Je ontvangt jouw pakket dan doorgaans de eerstvolgende dag (m.u.v. zondagen). Bestellingen worden bezorgd door PostNL.

Veilig bestellen

Wij verwerken je gegevens zorgvuldig en gebruiken deze uitsluitend voor het verwerken van je bestelling. Betalen doe je veilig via iDeal. De betaling verloopt via de beveiligde betaalomgeving van Mollie.

Wij doen niet moeilijk over ruilen

Blijkt je aankoop toch niet helemaal aan je verwachtingen te voldoen? Geen zorgen, je kunt deze tot 30 dagen na ontvangst retour sturen. Je ontvangt het volledige aankoopbedrag dan binnen enkele werkdagen terug op je bankrekening.